Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

 
Nasıl Sipariş Veririm?

Web sayfamızdaki Kampanya ve Fiyat bilgilerine, üye olmadan da ulaşabilirsiniz. Üye olarak veya üye olmadan sipariş verebilirsiniz .

 

  Nasıl Üye Olurum ?

Sipariş verebilmek için ana sayfada yer alan "ÜYE OL" butonunu tıklayınız. Üyelik bilgilerinizi eksiksiz doldurunuz ve "Üye Ol" butonuna basınız.

 

Alışverişe başlamak için?

- Üye olmadan ürünleri sepete ekleyebilir, almak istediğiniz ürünleri seçebilirsiniz. Üyeliksiz siparişi tamamlama noktasında kargo ve fatura işlemleri için size daha iyi hizmet verebilmemiz için gerekli olan bilgileri eksiksiz olarak tamamlamanız gerekmektedir.

- Üye Girişi yaparak Belirlediğiniz Üyelik şifreniz ile E-Mail adresinizi ana sayfada bulunan "ÜYE GİRİŞİ" bölümündeki E-mail ve Kullanıcı Adı bölümüne girerek alışverişe başlayabilirsiniz.

- Alışveriş yaparken seçtiğiniz ürünleri sepetinize "SEPETE EKLE" butonu ile ekleyebilir veya ürünleri "HEMEN AL" butonu ile sepete ekleyerek SEPETİM sayfasına gidebilirsiniz.

- Sepetinize ürün eklediğinizde; sayfanız SEPETİNİZE yönlenmeyecektir. Sepete ürün ekledikten sonra "SEPETİM" bölümünden "SİPARİŞİ TAMAMLA" ile de ödeme ekranına gidebilirsiniz.

- Sepetiniz sayfasında adet kısmından ürününüzün adetini değiştirebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarını görebilir veya sepetinizden ürünleri silebilirsiniz.

- Sepetinize ürün ekleme işlemini tamamladıktan sonra alışverişinize devam etmek, kargo, adres ve ödeme bilgilerinizi girmek için "SİPARİŞİ TAMAMLA" butonuna basınız.

- Siparişinizin faturasının doğru kesilebilmesi ve teslimatta problem yaşanmaması için fatura bilgilerinizin ve teslimat bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olduğundan emin olunuz.

- Ödeme sayfasında karşınıza ödeme seçenekleri, ödeyebileceğiniz taksit imkanları, taksit tutarları ve alışverişinizin toplam KDV dahil tutarları gelmektedir. Sizin için en uygun ödeme seçeneğini seçerek alışverişinizi tamamlayacağınız ekrana geçiş yapacaksınız.

-Bu sayfada fatura, teslimat, sepetinizdeki ürünler ve miktarı, ödeme seçeneğinizin doğrulunu kontrol etmeniz, satış sözleşmesini okuyarak onaylamanız ve ödemenize ait bilgileri girmeniz gerekmektedir.

 

Alışverişi tamamlama

- Ödemenize ait bilgilerinizi doğru ve eksiksiz girmelisiniz.

- Ödeme bilgilerinizi girdikten sonra siparişinizi ve alışverişinizi tamamlamak için sayfanın alt kısmında “ Siparişi Onayla” ve “Şifre ile (3D Secure) Siparişi Onayla” seçeneklerinden birini seçmeniz gerekmektedir.

- “Şifre ile (3D Secure) Siparişi Onayla” butonu ile yapacağınız ödemelerde 3D Security sistemi devreye girecektir. Lütfen bankanızın sizi yönlendirdiği sayfada işlem sırasını takip ediniz.

- Ödeme için bilgilerinizi doğru girdiğinizde siparişinizin tamamlandığını belirten bir sayfa karşınıza gelecektir.

- Ödeme bilgileriniz, aldığınız ürünler, teslimat ve fatura adresiniz bulunmaktadır. Bu bilgiler aynı şekilde mail adresinize de gönderilmektedir.

-“Siparişi Onayla” butonu kullanılarak yapılan alışverişlerde; banka ya da Kaya Bilişim Kredi Kartı Güvenlik Birimi gerekli durumlarda, siparişiniz ile ilgili onay alabilmek için kredi kartı sahibine, sistemlerinde kayıtlı bir telefon numarasından ulaşması gerekebilir. Kredi kartı sahibine kayıtlı telefonlardan ulaşılamaz ise siparişinizi kredi kartı sahibinin güvenliğini sağlamak amacı ile iptal edebilmektedir.

Siparişinizin banka tarafından onay alabilmesi için; bankanızda ve sitemizde kayıtlı kişisel iletişim bilgilerinizin güncellenmiş olması gerekmektedir.

 

Kargo işlemleri :

- Şiparişleriniz hafta içi 13:00'a kadar yapılmışsa kargo durumuna göre aynı gün kargoya verilecektir. 13:00 den sonra yapılan siparişler sonraki gün kargoya verilecektir.

- Siparişinize ait takip işlemlerinizi üye girişi yaptıktan sonra sayfanın üstünde çıkan SİPARİŞ TAKİBİ bölümünden SİPARİŞ NUMARANIZ ile yapabilirsiniz.

- Ürün teslimatı, sipariş esnasında belirttiğiniz adrese yapılacaktır.

- Kaya Bilişim eticaret ortamı Kayashop'dan yaptığınız alışverişleriniz tüm Türkiye'ye kargo yoluyla ulaştırılmaktadır. Türkiye sınırları dışına teslimat yapılmamaktadır.

-Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise, içerisinde eksik yada hasarlı ürün var ise, teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Hasarlı veya eksik olan ürünlerin teslim alınması durumunda ürünlerin hasarından veya eksikliğinden Kaya Bilişim sorumlu değildir."

 

3D Secure nedir ?

İnternet üzerindeki alışverişlerin güvenliğinin arttırılması amacıyla Visa ve Mastercard tarafından geliştirilen bu sistemde, herhangi bir ödeme işlemi sırasında kartınızın sahibi olan bankanın web sitesine yönlendirilerek Kredi Kartınıza ait şifre ile onaylama işlemi gerçekleştirilmektedir. Böylelikle kart numaranız başkaları tarafından biliniyor olsa dahi şifrenizi sadece siz bildiğiniz için elektronik güvenliğinizi sağlamış oluyorsunuz.Bu sistemi aktive etmek için ayrıca bir ücret ödenmesi gerekmemektedir. 3D Şifre sistemi kullanarak yapacağınız alışverişlerinizde kredi kartı güvenliğiniz en üst seviyede olduğu için 3D Şifre kullanılmadan yapılan alışverişlere oranla siparişleriniz hazırlanma aşamasına daha hızlı gönderilmektedir. Süreçleri hızlandırmak ve satın aldığınız ürünlerin size en kısa sürede ulaştırılması için alışverişinizi 3D Şifre kullanarak yapmanızı tavsiye ederiz.

 

Siparişimi nasıl takip ederim ?

Mail adresinize gönderilen ve sipariş özetinizde yer alan SİPARİŞ NUMARANIZ ile dilerseniz KAYASHOP ana sayfasından kullanıcı girişi yaparak HESABIM - Siparişlerim kısmına girerek ürününüzün hangi aşamasında veya nerede olduğunu takip edebilirsiniz.

 

Ürünüm eksik çıkarsa ne yapmalıyım ?

Ürününüzün teslimat sırasında kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını ve eksiksiz olduğunu kontrol ediniz. Ürününüzün eksik, hasarlı veya ambalajının bozuk çıkması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak siparişi teslim almayınız. Siparişinizi teslim almadığınız durumlarda lütfen 0 212 486 38 88 veya 0553 907 50 50 numaralı telefonu arayarak satış yetkilisine bilgi veriniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden Kaya Bilişim (KAYASHOP) sorumlu değildir.

 

Kurulumda servis gerektiren ürünlerde ne yapmalıyım ?

Siparişiniz teslim aldıktan sonra size en yakın anlaşmalı servis veya yetkili servis ile irtibata geçerek ürününüzün kurulumunu yaptırabilirsiniz. Özellikle almış olduğunuz televizyonların kurulumları, garanti süreçlerinin sağlıklı işleyebilmesi için yetkili servislerince yapılması gerekmektedir. Televizyon aldığınız zaman kutuyu açmadan mutlaka yetkili servisi ile iletişime geçerek kurulum işlemini yaptırınız. Kurulum bedeli gerektiren ürünlerde servis ve kurulum bedelleri Kaya Bilişim (KAYASHOP)'a ait değildir.

 

Ürünümden memnun kalmazsam nasıl iade ederim ?

Mesafeli satışlarda 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereği, Tüketicinin hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin alışverişe konu ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde, ön bilgilendirme ve sözleşme niteliğindeki metinde yazılı olan usul ile cayma bildiriminde bulunarak sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu, cayma hakkı kullanımı kapsamında tüketicinin almış olduğu ürünü iade edebileceği veya değiştirebileceğini ve cayma bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren 20 gün içerisinde Kaya Bilişim (KAYASHOP) olarak malı geri almayı taahhüt ederiz. Ancak satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantların çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilmemektedir. Almış olduğunuz ürünü iade etmek veya değiştirmek istemeniz halinde, ürünün size ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde tarafımıza ürünü iade etmek istediğinize dair bildirimde bulunmanız gereklidir. Bu bildirimi 0 212 486 38 88 veya 0553 907 50 50 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsiniz.

 

Önemli:

İade veya değişimini istediğiniz üründe veya ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, hasar, yırtılma ve benzeri bir durum tespit edilmesi halinde üründe iade veya değişim işleminin yapılması mümkün değildir. Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.

 

Yazılım ürünlerini iade edebilirmiyim ?

Yazılımlar kesinlikle iade alınmamakta veya değişimi yapılmamaktadır.

 

Sarf malzemelerinde iade süreci nedir?

Sarf malzemelerinde, ambalajı açılmış ürünler iade alınmaz. Eğer ürünün ambalajı açılmamışsa iade edebilirsiniz. Yazıcı, iade ve değişim işlemlerinde sarf malzemesi olan kartuş veya toner açılmış ise; kartuş veya toner bedeli düşülerek iade veya değişim işlemi yapılır. Cep telefonu siparişlerinde ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, müşteri ürünün kutusu içerisinde yer alan yetkili servislere başvurmalıdır.

 

Ürün iade sürecinden sonra ödediğim ücreti nasıl geri alırım ?

İade koşullarında belirtilen şartlara uygun taleplerinizde; ilgili ürün Kaya Bilişim (KAYASHOP)'a ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli alışveriş yaptığınız hesaba iade edilecektir. Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama iki - üç hafta sürebiliyor. Bu süreç genel bir uygulama olup, Kaya Bilişim (KAYASHOP)’in herhangi bir müdahalede bulunma hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

Havale ile ödeme & Banka hesap numaraları:

Web sitemizden havale ödeme seçeneğini kullanarak sipariş verdiyseniz, aşağıdaki banka hesaplarımızdan herhangi birine 3 iş günü içerisinde sipariş toplam tutarını havale yapmanız gerekmektedir. Banka hesaplarımız

 

Banka Adı

Şube 

 Şube Kodu

Hesap No 

IBAN NO

Garanti Bankası 

Tümsan-İkitelli 

 598

6689456 

TR870006200059800006689456 

 Albaraka Türk

 Masko

 137

24101878

TR970020300024101878000003 

 Kuveyt Türk

 Metrokent

 269

791668

TR380020500000079166800004 

 Yapı Kredi

 İkitelli-Tümsan

 1059

 55002706

TR690006701000000055002706

 TEB

 İkitelli

 0060

 60497401

TR250003200000000060497401